tionde december

Tionde december nu då , fjorton dagar kvar tills julafton . Tiden går hur fort som helst nu.
& skönt att gjort klart svenska och engelska proven nu. Igår blev det bio "luftslottet som sprängdes" uppföljaren av män som hatar kvinnar 3:an med bästa mika och fatta hur rädd jag va ibland. Snacka om många gånger jag frågade henne " är det hära någon slags skräckfilm eller? men det var hur mysigt som helst, är så sjukt glad att jag har henne och att hon alltid ställer upp och lyssnar. Imorgon ska vi till kyrkan med klassen och kolla på lucia.


tänker på dig, ganska ofta.
jag ser dig skratta och le och du är lycklig nu.
jag fattar inte vad som hände..
vi pratar aldrig i skolan, jag fattar ingenting..

kommentarerc
Postat av: mikaela

åh, om du visste hur sjukt glad jag är för att jag har dig!

du ställer verkligen alltid upp och lyssnar ♥

haha, de var ingen skräckfilm ju ;)

tack för kvällen, du är bra du!

2009-12-13 @ 19:55:57
URL: http://miikaelagunnar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0